Türkiye'de bir internet kullanıcısı günde ortalama 3 saate yakın zamanını sosyal medyada geçiriyor. Sosyal medya platformlarına olan bu ilgi, sivil toplum örgütlerinin hedef kitleleriyle iletişim kurmaları, farkındalık yaratmaları ve değişim için kampanya yürütmeleri için uygun bir ortam sunuyor. STÖ'lerin hedeflerine ulaşmak için güçlü bir sosyal medya iletişimini sürdürmeleri giderek daha fazla önem kazanıyor.
303- Dijital İçerik ve Sosyal Medya yüz yüze programı, çevrim içi içeriklerde ele alınan sosyal medya ve içerikle ilgili konuşulanlar uygulamalarla destekleniyor. Bu programda sosyal medyada etkileşim odaklı iletişim ve içerikleri oluşturmaya başlıyoruz. Bu kapsamda görsel içerik üretiminin yanında dijital için metin yazımına odaklanıyoruz. Arama motoru optimizasyonunun yanında sosyal medya mecralarına uygun içerikleri ele alıyoruz. STÖ’ler için sosyal medya yönetiminin önemli bir parçası olan ölçümleme konusunda da uygulamalar içerecek eğitim hak temelli STÖ’lerin dijital görünürlüklerini arttırmayı amaçlıyor.
- Geleneksel içerikler ile dijital içerikleri karşılaştırarak dijital içerik kavramını ve nitelikli bir dijital içeriğin özelliklerini,
- Dijital için metin yazımı, grafik, video ve podcast üretim süreçlerini,
- Sosyal medya ve onunla ilişkili #hashtag, etkileşim, erişim, filtre balonu, yankı odası kavramlarını,
- Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube, LinkedIn ve Pinterest gibi popüler sosyal medya platformlarının özelliklerini,
- Hangi amaçlarla hangi sosyal medya mecrası kullanılabilir,
- Sosyal medyada topluluk ve ağ oluşturmak için yapılması gerekenleri,
- Arama motoru optimizasyonunun yanında sosyal medya mecralarına uygun içerikleri hazırlanması,
- Sosyal medya yönetiminin önemli bir parçası olan ölçümlemenin nasıl yapılır.
Yüz yüze yapılacak 303-Dijital İçerik ve Sosyal Medya için 3 gün ayırmanız yeterli. Bu yüz yüze buluşma 03-04-05 Temmuz 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek.
Eğer 303-Dijital İçerik ve Sosyal Medya’ya sadece çevrim içi katılmaya karar verdiyseniz, güzel haber! Belirlenmiş herhangi bir başlama ve bitiş tarihi yok. Tıklamanız yeterli.
Ankara
ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde lisans, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Radyo TV Sinema Bölümü’nde yüksek lisans yaptı. 7 yıl bilişim şirketlerinde kurumsal hayatı tecrübe ettikten sonra, 2006 yılında Kamra Interactive adlı dijital ajansı kurdu. 100'den fazla kurum ile dijital pazarlama, içerik pazarlama ve sosyal medya alanında, kampanya tasarımı ve yönetim, hesap yönetimi ve içerik geliştirme projeleri gerçekleştirdi. Halen sivil toplum ve sosyal sorumluluk projelerinde içerik üreticisi ve danışman olarak çalışıyor. Dijital İletişim ve Yönetişim, Sosyal medya, Dijital Okuryazarlık, Dijital Güvenlik ve Sosyal Girişimcilik alanlarında eğitimler veriyor. Kurucularından olduğu Dijital Düşün Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini sürdürüyor.
Kırıkkale Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nde lisans, ODTÜ Sosyoloji Bölümü’nde yüksek lisans eğitimini tamamladı. 2009-2020 yılları arasında STGM'nin iletişim biriminde çalıştı; asistanlık, koordinatörlük görevlerini yürüttükten sonra STGM Dijital İşler bölümünü yürütmeye başladı; dijital güçlendirme eğitimlerini tasarladı ve sürdürdü. TechSoup Türkiye Yazılım Bağış Programı'nda çalıştı. Dijital iletişim, uzaktan eğitim, dijital savunuculuk, dijital güçlendirme konularında pek çok STÖ ve kuruluşla eğitmen, uzman, danışman ve içerik geliştiricisi olarak çalışmayı sürdürüyor. Dijital Düşün Derneği kurucu üyesi.
"Biçilmiş Kaftan" Ismarlama Eğitim Programı
“Biçilmiş Kaftan” Ismarlama Eğitim Programı, sizlerin belirlediği ihtiyaçlar doğrultusunda bizimle birlikte tasarlanan ve planlanan özelleştirilmiş bir kapasite güçlendirme desteği.