Kişiler arası iletişim, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler ve medya iletişimi internet ile birlikte önceki dönemlere kıyaslanamayacak ölçüde değişti ve çeşitlendi. Bu sebeple sivil toplum örgütleri sadece dijital iletişim teknolojilerini değil, hedef kitle belirleme, belirlediği hedef kitlelere yönelik çeşitlilikte ve formatta ikna eden mesajlar oluşturmada yeni beceriler edinmeliler ve mevcut becerilerini geliştirmeliler.
302- Dijital İletişim ve Yönetişim, dijital iletişim planı hazırlama, dijital varlıkları yönetebilme, dijital reklam kampanyası yürütme ile dijital yönetişim ve ağ yönetişimi kavramlarına odaklanarak, STÖ'lerin katılımcı ve demokratik bir yapıya kavuşmalarına destek olabilecek dijital araçların kullanımı için ihtiyaç duydukları yaklaşımları ve becerileri geliştirmeyi amaçlıyor.
- Dijital çağda değişen iletişim süreçleri ve bunların sivil toplum örgütlerinin iletişim süreçlerine yansımalarını,
- Sivil toplum örgütü için dijital iletişim stratejisi ve planının neden önemli olduğu ile nasıl yapılabileceğini,
- Dijitalde itibar ve kriz yönetimini,
- Web sitesi, e-bülten ve sosyal medya hesapları gibi dijital varlıkların yönetimini,
- Dijitalde tanıtım ile ilgili temel kavramları, dijital reklam ve dijital reklam kampanyası uygulamayı,
- Anlık mesajlaşma ve ekip içi iletişim uygulamalarının kullanımını,
- Yönetişim, ağ yönetişimi ve dijital yönetişim kavramlarını, birbirleriyle olan ilişkileri ile dijital katılımın karar verme süreçlerine etkisini,
- Ağ odaklı çalışan bir sivil toplum örgütünün sahip olması gereken özellikler, beceriler ile kullanılabilecek dijital yönetişim araçlarını,
- Ağ odaklı kaynak geliştirme pratiklerini ve becerilerini.
302- Dijital İletişim ve Yönetişim çevrim içi programa katılmaya karar verdiyseniz, güzel haber! Belirlenmiş herhangi bir başlama ve bitiş tarihi yok. Kendi belirlediğiniz zaman başlayıp, kendi belirlediğiniz hızda tamamlayabilirsiniz. Bizim size önerimiz günde 3 saatinizi ayırmanız ve 2,5 günde tüm programı bitirmeniz. 302-Dijital İletişim ve Yönetişim içerisinde yer alan video içerikler 2,5 saat; okuma materyalleri ise 5 saat sürüyor. Yani tüm içeriklerin toplam süresi 7,5 saat.
ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde lisans, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Radyo TV Sinema Bölümü’nde yüksek lisans yaptı. 7 yıl bilişim şirketlerinde kurumsal hayatı tecrübe ettikten sonra, 2006 yılında Kamra Interactive adlı dijital ajansı kurdu. 100'den fazla kurum ile dijital pazarlama, içerik pazarlama ve sosyal medya alanında, kampanya tasarımı ve yönetim, hesap yönetimi ve içerik geliştirme projeleri gerçekleştirdi. Halen sivil toplum ve sosyal sorumluluk projelerinde içerik üreticisi ve danışman olarak çalışıyor. Dijital İletişim ve Yönetişim, Sosyal medya, Dijital Okuryazarlık, Dijital Güvenlik ve Sosyal Girişimcilik alanlarında eğitimler veriyor. Kurucularından olduğu Dijital Düşün Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini sürdürüyor.
Kırıkkale Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nde lisans, ODTÜ Sosyoloji Bölümü’nde yüksek lisans eğitimini tamamladı. 2009-2020 yılları arasında STGM'nin iletişim biriminde çalıştı; asistanlık, koordinatörlük görevlerini yürüttükten sonra STGM Dijital İşler bölümünü yürütmeye başladı; dijital güçlendirme eğitimlerini tasarladı ve sürdürdü. TechSoup Türkiye Yazılım Bağış Programı'nda çalıştı. Dijital iletişim, uzaktan eğitim, dijital savunuculuk, dijital güçlendirme konularında pek çok STÖ ve kuruluşla eğitmen, uzman, danışman ve içerik geliştiricisi olarak çalışmayı sürdürüyor. Dijital Düşün Derneği kurucu üyesi.
"Biçilmiş Kaftan" Ismarlama Eğitim Programı
“Biçilmiş Kaftan” Ismarlama Eğitim Programı, sizlerin belirlediği ihtiyaçlar doğrultusunda bizimle birlikte tasarlanan ve planlanan özelleştirilmiş bir kapasite güçlendirme desteği.