Ana içeriğe atla
Image
Fark Yaratanlar 2020
Share

Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV) Kurumsal İletişim Koordinatörü Arıyor

Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV) olarak İstanbul Harbiye’de yer alan merkez ofisimizde görevlendirilmek üzere "Kurumsal İletişim Koordinatörü" arıyor. İlana son başvuru tarihi 5 Mart 2021 2021 Cuma günü saat 18:00'dir.

İlana başvurmak isteyenler özgeçmişlerini [email protected] adresine göndermeleri gerekmektedir. Başvuruyu gönderirken e-postanın konu bölümüne “Kurumsal İletişim Koordinatörü”  başlığı yazılmalıdır. Yalnızca ön elemeyi geçen başvuru sahipleri ile en geç iki (2) hafta içerisinde iletişime geçilecektir.

Kaçuv Kurumsal

GÖREV ve SORUMLULUK ALANLARI:

  • Kurum içi ve/veya dışı sosyal sorumluluk projeleri, basın toplantıları, sponsorluklar, sosyal etkinlikler gibi her türlü kurumsal organizasyonun iletişim aktivitesini ilgili kişiler ile koordineli olarak planlamak, organize etmek ve duyurusunu sağlamak,
  • KAÇUV’un kurumsal iletişim stratejileri doğrultusunda medya ilişki ve etkinliklerini yürütmek,
  • Ajanslar, diğer STK’lar ve diğer üçüncü partilerle ilişkilerin yönetilmesi,
  • Kurumsal kimlik ile ilgili çalışmaların yönetilmesi ve koordinasyonu,
  • Sosyal medya içerik planlarının oluşturulması, kurumsal sosyal medya kanallarının (Instagram, Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube) yönetilmesi, geliştirilmesi ve sosyal medya iletişim stratejilerinin gerçekleştirilmesi,
  • Broşür, katalog, kitapçık, vb. tüm kurumsal görsel ve basılı belgelerin hazırlanması, 
  • Kurumsal web sitemizin içerik ve görsel anlamda güncellenmesi ve kurumsallığını sağlamada ilgili bölümler veya iş ortağı ile koordineli çalışmak ve destek olmak, 
  • Basında çıkan haberlerin takibinin yapılması, raporlaması ve reklam çalışmalarının yürütülmesi

ADAYLARDA ARANAN ÖZELLİKLER:

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, 
  • Minimum 5 yıl halkla ilişkiler veya kurumsal iletişim alanında deneyim sahibi,
  • Kurumsal faaliyetlerinin planlanmasında deneyim sahibi, 
  • Proje yönetimi, medya iletişimi, sponsorluk iletişimi, etkinlik, içerik yönetimi alanlarında çalışma deneyimine sahip, 
  • İleri seviyede İngilizce bilen, 
  • Araştırmacı, pazarlama ve iletişim trendlerine hakim ve yakından takip eden, 
  • Kurumsal sosyal medya hesabı yönetmiş, 
  • Ajans, medya ilişkilerini yürütmüş, 
  • Yazılı ve sözlü iletişim yeteneği kuvvetli, dinamik ve takım çalışmasına yatkın, 
  • Daha önce gönüllülük tecrübesi bulunan (tercih nedenidir), 
  • Araştırma yönü güçlü ve kendini geliştirmeye açık,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Planlama, organizasyon ve raporlama yapabilen, 
  • Temsil ve iletişim kabiliyeti yüksek,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
İlgili Eğitim