Ana içeriğe atla
Image
STGM
Share

İdari ve Mali İşler Koordinatörü

Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Derneği (STGM), AB desteğiyle yürütülen Kaynak Merkezi Projesi ve Örgütlenme Özgürlüğünün İzlenmesi projelerinde görev alacak ekip arkadaşları aramaktadır.

Başvuracak adayların  STGM’nin vizyon, misyon, ilke ve değerleri doğrultusunda çalışmaları beklenmektedir. Adayların, sözlü ve yazılı iletişim becerileri, liderlik özellikleri, ekip çalışmasına yatkınlıkları ve uyumlu çalışma becerileri değerlendirme sürecinde göz önünde bulundurulacaktır. Başvuru yapmak isteyenlerin, STGM’nin vizyon ve misyonunu daha iyi anlayabilmek için STGM Hakkında sayfasını incelemeleri tavsiye edilmektedir.

Başvurular 22 Ocak 2024 Çarşamba günü saat 23.59’a kadar [email protected] adresine e-posta yoluyla iletilecektir. Başvuruda AB formatında özgeçmiş ve en az iki referans içeren 1 sayfalık niyet mektubu gönderilmesi gereklidir. Niyet mektubunda, başvurulan pozisyonun adı açıkça belirtilmelidir. E-postanın konu satırına da ilgili ilanın referans numarasının yazılması zorunludur.

İdari ve Mali İşler Koordinatörü

İşe başlama tarihi: Şubat 2025 

Referans: REF-STGM-IMIK-2025

Çalışma Türü: Proje Bazlı Tam Zamanlı - 36 ay Süreli Sözleşme, Deneme süresi: 2 ay

Çalışma Yeri ve Konumu: Ankara ofisinde Genel Koordinatöre bağlı olarak çalışacaktır.

Görev Tanımı:

  • Personel yönetimini (işe alım ve işten çıkarma süreçleri, iş süreçleri analizi,  izinler, uzaktan çalışma, iş güvenliği süreçleri vb.) koordine etmek,
  • İdari işlerin (evrak, arşiv, bilgi yönetimi,  demirbaş yönetimi, vb.) koordinasyonunu yürütmek,
  • Finans ve muhasebe ekibine liderlik etmek,
  • STGM tarafından yürütülen projelerin finans yönetimini (günlük finansal işlemler, finansal kayıtların tutulması, satın alma, ihale süreçleri, finansal raporlama) koordine etmek,
  • Projelerin finansal yönetiminin ulusal muhasebe sistemi ve donör kuruluşların finansal kurallarına uygun olarak yerine getirilmesini sağlamak,
  • Ofis yönetimi konusunda üst yönetime destek olmak,
  • Proje koordinatörlerine rapor vermek,

Nitelikler ve deneyim:

  • Üniversitelerin dört yıllık bölümlerinden mezun olmak, 
  • İdari ve mali işler konusunda en az 10 yıl deneyim sahibi olmak,
  • Sivil toplum örgütlerinde en az 5 yıl deneyim sahibi olmak,
  • AB finansmanlı projelerin uygulanmasında en az 3 yıl deneyim sahibi olmak,
  • Yazılı ve sözlü iletişim kurabilecek düzeyde İngilizce yeterliliğine sahip olmak,
  • Ekip yönetimi becerilerine sahip olmak, 
  • Finans veya insan kaynakları birimlerinde yöneticilik deneyimi tercih nedeni olacaktır.
 
İlgili Eğitim