Image
Diyarbakır Siyasal ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü (DİSA) 18 aylık bir proje kapsamında tam zamanlı çalışmak üzere koordinatör ve idari işler ve iletişim sorumlusu arıyor.
İlanla ilgilenenler 15 Mart 2022, saat 18:00’e kadar en az 2 referans içeren özgeçmişlerini (CV) ve Niyet Mektuplarını [email protected] adresine mail konu başlığına başvurulan pozisyonun ismini belirterek gönderebilirler.
Koordinatör İlanı için;
Görev ve Sorumluluk Alanları
- Kurumsal çalışmaların planlanması, yürütülmesi ve koordinasyonu,
- DİSA yönetim kurulları ve üyeler ile kurumsal çalışmalar arasındaki ilişkilerin kurulması, üyelerin kurumsal faaliyetlere katılımının sağlanması,
- Ulusal ve uluslararası fon kaynaklarının takibi,
- DİSA çalışma alanlarında proje geliştirmek ve ulusal ve uluslararası fon kaynaklarına başvurularda bulunmak,
- Kurumun idari ve mali süreçlerinin takibi ve denetimi,
- Yerel, ulusal ve uluslararası alanda sivil toplum aktörleriyle ilişkilerin kurulması ve yönetimi,
- DİSA görünürlük (web sitesi, sosyal medya hesapları, akademik platformlar, ağlar vb.) çalışmalarının planlanması, takibi ve denetimi.
Aranan Özellikler
- Yönetim, planlama ve iş takibi alanında deneyim,
- En az 3 yıl sivil toplum deneyimi,
- Uluslararası fon kaynaklarına yönelik proje yazma ve yönetme deneyimi,
- İleri düzeyde İngilizce bilme,
- Tercihen Kürtçe bilme,
- Tercihen DİSA’nın çalışma alanlarıyla ilgili çalışmış olma,
- Microsoft Ofis programlarına hakimiyet,
- Ekip çalışmalarına yüksek düzeyde uyum kabiliyeti,
- İyi düzeyde iletişim becerilerine sahip olma,
- Lisans mezunu olmak, tercihen yüksek lisansı tamamlamış olma.
İdari İşler ve İletişim Sorumlusu ilanı için;
Görev ve Sorumluluk Alanları
- Derneğin idari işlerinin yürütülmesi ve koordinasyonu,
- Mali işlerin yürütülmesi ve koordinasyonu,
- Satın alma süreçlerinin yürütülmesi ve takibi,
- Kurumsal bilgi ve belge yönetimi ve dijital dahil her türlü arşivleme çalışmaları,
- DİSA görünürlük (web sitesi, sosyal medya hesapları, akademik platformlar, ağlar vb.) çalışmalarının koordinatör desteğiyle yürütülmesi
Aranan Özellikler
- En az lisans mezunu olma,
- En az 2 yıl sivil toplum deneyimi,
- Tercihen, proje veya yönetici asistanlığı yapmış olma,
- Sosyal medya kullanımı alanında deneyim,
- Tercihen web sitesi tasarımı ve yönetimi alanında tecrübe,
- Tercihen ön muhasebe bilgisi ve deneyimine sahip olma,
- Microsoft Ofis programlarını iyi düzeyde bilme,
- Tercihen Kürtçe ve/veya İngilizce bilme.
İlgili Eğitim