Kampanya, psikiyatrik teşhis almış ve zihinsel engelli bireylere yönelik damgalama ve ayrımcılık eğilimini ve bu kişilere yönelik önyargıları sorgulatmayı amaçlıyor.
Hedef Kitle: Kamuoyu, öncelikli olarak genel TV izleyicisi, üniversiteler, sağlık kurumları
Kampanyanın Süresi: 6 ay
Kampanya faaliyetleri
1. Önyargıların önüne geçici sloganların ve görsel malzemenin oluşturulması
2. Çıkan malzemenin basılı ve görsel ürünler haline getirilmesi
3. Kamu kurum ve kuruluşları, üniversiteler, medya ve STKlar aracılığıyla basılı ve görsel ürünlerin dağıtılması ve kamuoyuyla paylaşılması, sergilenmesi ve televizyonlarda yayınlanması
4. Kampanyanın başında ve sonunda seçilecek bir üniversite ve mahalle popülasyonuyla etki değerlendirme çalışması
Kampanya İle İlgili Bağlantılar